poniedziałek, 23 stycznia 2012

2 urodziny


Dwa lata temu, chwilę po godzinie 20:00 przyszłaś na świat ... jak ten czas leci. Drobniutka, ważąca niespełna 3kg, z czarną czuprunką na głowie i wielkimi ciemnymi oczami :) Byłaś taka malutka, taka piękna, jedyna w swoim rodzaju. W moich i Taty oczach byłaś największym cudem Świata. Trudno mi było uwierzyć, że przez 9 miesięcy nosiłam pod sercem coś tak wyjątkowego ... I te pierwsze niezapomniane chwile, gdy Twoje cieplutkie ciałko przylegało do moich piersi ... za każdym razem się wzruszam, jak sobie o tym przypominam.

Dziś jesteś naszą 2latką, naszym największym szczęściem, naszą małą córeczką. Przy tej okazji chciałabym Ci bardzo podziękować za te ostatnie lata. Były dla mnie i dla Taty wyjątkowym czasem. Pokazałaś nam, jak można kochać bezgranicznie. Nauczyłaś nas odpowiedzialności, systematyczności, rodzicielstwa. Wywróciłaś nasz świat do góry nogami ... jesteśmy Ci za to niezmiernie wdzięczni i tak jak pisałam rok temu ... poprosimy o więcej :)

Bardzo Cię kochamy, a w tym wyjątkowym dniu życzymy Ci przede wszystkim miłości ... ponieważ nauczyłaś nas, że ona jest w życiu najważniejsza!




Na przyjęciu urodzinowym królowały balony napompowane helem :) ZUZU ganiała po cały mieszkaniu ze zwisającymi wstążkami, a Dziadek robił wystrzałowe pokazy, chowając je w kartonie i wypuszczając znienacka :) Prezenty też odegrały znaczącą rolę ;) Sanki, kucyk na biegunach, komputer dziecięcy, bajki, gry i zabawki edukacyjne. Mama obawia się, że niebawem półka z zabawkami zacznie protestować, ze względu na brak miejsca :) Pingu na torcie był wielkim zaskoczeniem i jak się okazało wspaniałą niespodzianką :) Było nam miło gościć wszystkich zaproszonych ... dziękujemy za bardzo udaną zabawę!






4 komentarze:

  1. Pamiętam jak 2 lata temu podziwiałam Twój spokój oczekiwania. Byłam wtedy już mamą od 4 miesięcy, bardzo zagubioną i wciąż mocno przerażona moją wymagającą małą - życzyłam Wam z całego serca szczęścia i zdrowia :) Dziś ponawiam te życzenia - jak ten czas leci... Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Solenizantki :-) 2 latka to już na prawdę poważny wiek ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla małej solenizantki! Zu jest prawie prawie równieśniczką mojego Gabisia, urodzonego 10 marca... Ach, jak ten czas leci!

    Pozdrawiamy,
    Moni i Gabi

    OdpowiedzUsuń