piątek, 13 stycznia 2012

Kącik plastyczny

Jakiś czas temu w pokoju ZUZU pojawiło się biureczko i dwa krzesełka, zaadaptowane na kącik plastyczny :) W tym miejscu spod rączek ZU wychodzą mniejsze i większe dzieła. Na stoliku nazbierała się już spora kolekcja kolorowanek - tych klasycznych i wodnych. Jest czarne pudełeczko pełne kredek, farby oraz dwie tablice ze znikopisem. Dodatkowo co jakiś czas Niania przynosi niespodzianki w formie dużych kolorowych kartonów, krepiny, waty itp. Poniżej tylko niewielki przegląd "Galerii ZUZU" :)





3 komentarze:

  1. Moja Ania zakochała się w farbach... Mam całą podłogę w ciapki po takich arcydziełach. I ściany :) Dobrze, że jednak wybrałam farbę zmywalną na ściany :D Dzieła piękne, masz świetną córkę i zdolną nianię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grabiszka, ja u Was byłam kiedyś! Na pewno! I zgubiłam Was:/ Ale teraz Was mam! Dzieła Zu podobne do naszych:) Wieje optymizmem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu kolorowo! Gabiś również uwielbia malować... ;-)

    Pozdrawiam,
    Moni

    OdpowiedzUsuń